środa, 1 sierpnia 2012

Scenariusz 4 / Amber

Sorka,że  nie pisałam,ale tyle blogów ! Trudno!1 Zaczynam pisać!!!

T- Mam do Was Sprawę.
W-Jaką??
T- Jak większość z Was wie ja jestem tu jako właścicielka dopóki nie przyjedzie tu potomek Wcześniejszych właścicieli. Dostałam właśnie Kopię Testamentu Pani Elizy i pana Stanisława.
N- Ciekawe moi rodzice mieli tak na imię.
T- I właśnie to byli twoi rodzice.
N(zakrztusiła się)-Co???
T- Twoi rodzice Kupili ten plac bardzo dawno temu Założyli tu szkołę i internaty.
N- Naprawdę???
T - Tak.
Je- Biedny ja
W- śmiech
T- Nino masz 17 lat. (Trochę przyśpieszyłam)  I od teraz to twój dom.
N- aha..... Ale Trudy Proszę zajmuj się domem jak się zajmowałaś. Ja po prostu bym sobie nie poradziła! Może w Wakacje bym zobaczył i się połapała,ale nie teraz!!
T- Dobrze gwiazdko.
(poszła do kuchni)
A- Nino,ale ty..
N- Tak Amber.
A- Ale wiesz??
N- Jeszcze nie!!!
A- A dotarł???
N- Nie Amber!!
A- spoko.
N- Idę na spacer.
(wyszła)
(przed domem)
N- Kto tam jest???
ELIZA- Nino to ja.
N- To ty mamo??
Eliza- Tak. Słoneczko posłuchaj mnie ten dom skrywa dużo tajemnic!! Odkryj je i pamiętaj Fabian to dobry chłopiec. On by ciebie nie skrzywdził!! Pamiętaj.
N-Dobrze.
Listonosz- Przesyłka dla Pani Niny Martin.
N- To ja.
Listonosz- Proszę.Do widzenia
N- Dziękuję do widzenia
"List od Babci Niny"
Kochanie. !!
Bardzo mi przykro. Ale musiałam to zrobić!! Dla Twojego dobra. Pewnie dowiedziałaś się wszystkiego.  Masz tu Oko Horusa. Odnajdź Sarę Frobiszer - Majd Ona ci pomoże!! Zaufaj jej
Pozdrawiam
Babcia.
"Koniec"
N- Jak zwykle!! Zawsze ponad program informacji!!!
( W salonie)
A- Fabian idź po Ninę!!
F- Amber Poradzi sobie!!!
A- Fabian..!!!!
F- Już idę.
(przed domem)
F- Nino!!
N- Fabian?/ Niech zgadnę Amber???
F- Tak!!
N- Zawsze chciała nas połączyć.
F- Teraz już nie musi!!!
(pocałowali się)
F- Chodź lepiej bo tam oszaleje!!!
(weszli do domu)
A- I gdzie ty tak długo byłaś???....
N- Amber. Spokojnie!! Idź do Alfiego i mu to powiedz!!
A- Serio??
N-Tak!!
(Amber poszła)
F- O co chodzi???
N- Dowiesz się za 5.....4....3....2...1...już!!
(z salonu wyskakuje zadowolony Alfie.)
F- Co się stało??
N- Amber powiedziała mu,że będzie z Nim chodziła!!
F- ok!!!
T- Nino mam do Cb sprawę.
N-Jaką??
T- Przyjeżdża tu Nowy uczeń..
( Do Holu wchodzi Amber i Patricia)
N- A jak się nazywa???
T- Eddie Miller.
A/P/N- O nie!  Tylko nie to!!!!!
F- Super!!
T- Znacie go???
F- Tak!!
N- A kiedy ten palant będzie???
E(ddie)- Tuż za tobą moja mała!!
N- Zamknij się Eddie!!
A/P- Jego tu brakowało!!
F- Siema Eddie!!
E- Siemanko!!
Al-kto to???
N- Eddie wejdź do Salonu!! Przedstawię ci wszystkich!
(wszedł do Salonu)
N- Albo go uduszę!!!
N- To jest Eddie!! Fabiana,Amber i Patricię znasz!! To jest Mara............
E- Hej!!
 M - To wasza piątka się zna???
N- Niestety!!!
Je- Co jej zrobiłeś???
F- W skrócie!! Eddie chodził z Niną. Zdradził ja z inną. Ona się wkurzyła!!  Pobiła go,wylądował w szpitalu i jeszcze zapłacił Ninie odszkodowanie, bo ta dziewczyna top córka sędziego!!
Je- Gratulacje chłopie!!!(Bije mu Brawo)
N- Jerome. Obiecuję. Jeszcze raz się odezwiesz  wkurzając mnie to sobie uważaj!!E
- Potwierdzam!!!
Mi- A od ilu ich znasz??
E- Właściwie od urodzenia. Z Patricią prawie chodziłem.
P- Ale prze Twoje przerośnięte Ego nie!!
 T- Idźcie spać dopóki dziewczyny go nie zabiją. Będziesz mieszkał z Alfiem i Jeromem
Je- Tak!1 Opowiesz mi jak dziewczyny wkurzać!!
N- Jerome!!!
(wszyscy wyszli została Fabina)
N- Nie jestem zadowolona z Tego testamentu, z Przyjazdu EDDIEGO.
F- Spokojnie!1 Masz mnie!!
(pocalował Ninę)
N- Trzeba iść spać.
F- Jutro Twój pierwszy dzień w szkole!!
N- Dopiero przyjechałam,a już tyle się zmieniło!! To..Dobranoc!!
F- Dobranoc Kochanie!!
(sen Niny)
Głos- On jest za Tobą!!
N- Kto???
Głos- On cię pokona !! Odnajdź..........

Napisałam się!!  Głupi mi wszedł!! No nic!! PAPA!!

1 komentarz: