wtorek, 7 sierpnia 2012

scenariusz 6/ Amber

Nie mam na nic pomysłu!!! Ale spróbuję coś  napisać!!! I ostrzegam będzie krótki!!!!

(w szkole)
N- Patricio więc jesteście razem!! Od kiedy???
P- W sumie to od końca czerwca.
N- Spoko. Tylko przy Amber wymyśl inny miesiąc bo cb zlinczuje!!
P- Aż tak źle???
N- Wiać tak bardzo jej nie znasz!!
(zaczęły się śmiać)
(Po szkole)
F- Nino pójdziesz ze mną do kina?????
N- Z chęcią!! A kiedy??
F- Teraz.
N- Przebiorę się
F-ok.
(Pokój dziewczyn)
N-(wpada do pokoju)
P/A- Co się stało???
N- Kod czerwony!!!!
P- Ile czasu ??
N- 30 minut!!
A- Nina siadaj. Patricia włosy,wybiorę strój.
(po 30 minutach)
P/A- Wooooow.
N- Jest dobrze???
A- Nie wiedziałam,że się wyrobimy.
P- Leć!!!
(Nina zeszła na dól)
F- Przepięknie wyglądasz!!
N- Dziękuję/
Je- Aż żałuję,że masz chłopaka.
F- Przymknij się Jerome.
(wyszli)
A- Jak oni pięknie razem wyglądają.
Jo- Ja bym tego tak nie ujęła!!
P- Daj spokój!!
E- Patricio możesz przyjść na chwilę???????????
P- już idę!!
(podskakując jak sarenka zeszła na dół)
A- Boję się jej!!
(u Fabiny)
F- Nino co się dzieje??
N- A co ma się dziać???
F- Jesteś jakaś nieobecna.
N- Wydaje ci się. 
F- Mnie nie oszukasz. Znam cię już długo!!
N- Kochanie uwierz mi.
(pocałowała go)
F- Niech ci będzie!!
N- Jest 17. 
F- Chodź. Pośpieszmy się
(w domu Anubisa)
P- Co się stało???
E- Właściwie to nic.
P- To po co mnie zawołałeś??
E- Żeby ci powiedzieć,że bardzo mi na Tobie zależy.
P- Jaki ty słodki!!
(pocałowali się)
(20.00-kino)
N- Super ten film.
F- Zgadzam się.
N- Amber mi nie daruje!!
F- Taaak. Biedactwo ty moje!!
N- Tak się o mnie troszczysz???
F- A co?? 
N- Nic,nic.Wracajmy już.
F- Jak chcesz.
(pocałowali  się)
(w domu Anubisa)
A- Gdzie oni są???
Al- Kochanie,spokojnie. nic im nie jest!!
(pocałował ją)
A- masz rację.
(do salonu wchodzi Nina z Fabianem.)
N/F- Hej!!
A- No wreszcie!!
Al- Ona wariuje .
N-Po mnie.
A- Nino zabieram cie!!
N-em...ok.
F- To... pa.
N- Pa słońce.
(Pokój Niny/Amber i Patrici)
A- Opowiadaj.
N- Ale nie ma o czym.
(z dołu)
T- Gwiazdeczki do spania!!!!
N- Jutro wam opowiem!!!
A/P- NIE1!!! Dziś!!
N- Byliśmy na filmie. Pocałowaliśmy się, wróciliśmy. Zabrałaś mnie do pokoju. I to tyle.
A- Dam ci spokój. Bo jesteś jakaś inna.
N-Kolejna.
P- W jakim sensie???
N- Bo Fabian też mówi,że jestem jakaś inna.
A- Czyli mam rację!
P- Hura!!! Pierwszy raz!!!
N- Mogę iść wreszcie spać????
A-Niech będzie!!
P- Dobranoc!!
N/A-Dobranoc


Jaki on jest głupi!!! Aż głowa boli!!! No nic. Jak wy możecie te moje wypociny czytać????

Pozdrawiam
Marzena

3 komentarze:

  1. Extra! I on jest długi w porównaniu do moich xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli uważasz że jest głupi to go nie publikuj :P " Jak możecie to czytać " - Skoro są osoby, które czytają Twoje scenariusze to da się je czytać ! :) Dziewczyno, uwierz w siebie i się nie krytykuj ! ;)

    OdpowiedzUsuń