piątek, 17 sierpnia 2012

scenarusz 8 by Amber

Dawno nie pisałam, ale juz się za to biorę :) I niestety bedzie krótki :(

F- Co mam zrobić??
A- Po pierwsze znajdź Ninę. Po drugie powiedz prawdę rodzicom. A po trzecie Idź po NINĘ!!!
F- Tak. Nie. Tak!!
A- Nie???
F- Im prawdę??? Żartujesz sobie.
A- Fabian Ninę znasz od urodzenia. I takie świństwo??? OPANUJ SIĘ CZŁOWIEKU!!!!
F- Idę!!(wyszedł)
A- Zabić go to mało!!
(las)
F- Nino!!..Ninoo!!!
(widzi Ninę)
F - Nina!!
N- Po -po co tu przyszedłeś???
F- Chciałem cie przeprosić. To świństwo. Muszę rodzicom powiedzieć prawdę.
N- Powiem Amber,że ją cytujesz.
F- Skąd wiesz???
N- Znam cie (uśmiech lekki)
F- Na serio. Przepraszam cie. To był błąd. (uklęk przed nią) Przebacz mi. Zrobię wszystko.
N- (nie wie co powiedzieć)
F- Proszę....
N- Fabian.... ja....
F- Proszę Nino. Ja nie dam rady. Nie mogę cie stracić. Ty jesteś moją najlepszą przyjaciółką. Innej dziewczyny oprócz ciebie nie wyobrażam sobie koło siebie....ja...
N- (pocałowała go) Za dużo mówisz. Zgoda zrobiło mi się przykro. Nawet nie wiesz co ja czułam. Czułam sie jak wyrzutek. Ale nic nie przebije tego,że cie kocham.
F- Wybaczasz mi??
N- Jasne, że tak.Ale tylko pod jednym Warunkiem!!
 F- Jakim??
N- Nie kłam kochanie.
F- Dla ciebie wszystko
(Pocałowali się)
F- Chodź do  Domu.
N- Idź ja muszę coś przemyśleć.
F- Jeżeli wrócę sam do Domu, to Amber mnie pobije.
N- Idź ja do niej zadzwonię. A jeżeli cie pobije to znaczy,że ci się należało!
F- Wredna
N- Nie pozwalaj sobie.
F- Zostanę tu z Tobą. Bez ciebie nigdzie się nie ruszam!!!!
N- Słońce.....
F- Zostaję tu czy ci się to podoba czy nie.
N- Zgoda
(Pocałował ją)
F- Wiedziałem, że się zgodzisz.
(przytulił ją)
(Po 10 minutach rozmowy, Nina zasnęła na ramieniu Fabiana.)
F- Zaniosę cie .
(Dom Anubisa)
A- No gdzie on są???/
Al- Amber spokojnie!!
A- Jak ja mam się uspokoić???
P- Amber. Wracają.
A- Już ja sobie pogadam z Nimi.
P- Bądź cicho Nina śpi.
A- (szeptem) okej.To tylko z Fabianem....zaraz...zaraz.śpi????
M- Tak na rękach Fabiana.
A- Ooooooo....
(Do domu wszedł Fabian i poszedł od razu do pokoju dziewczyn)
(Pokój Niny/Amber/Patricii)
N(budzi się)-F-Faban gdzie jestem??
F- Śpij. Jesteśmy w domu.
N- Jak to??
F- Zasnełaś więc cie zaniosłem
N- Dziękuję.
F- Dobranoc.
N-poczekaj.
F- Tak???
N- (pocałowała go) Dziękuję.
F- Nie a za co.
(Fabian wyszedł,a Nina zasnęła)

Piszę go na szybko bo jutro mnie nie ma!! Jutro o 5 wstaję więc nara!!

3 komentarze: