środa, 1 sierpnia 2012

Scenariusz cz. 5 by Summer :)

Hej! Co tam u was? Sory, ze tak późno dodaję dziś scenariusz, ale cały dzień spędzony na dworzu, na plaży i na pisaniu na innych blogach xD.


Se: Znów się spotykamy.
F: Czego ty chcesz?
Se: Niedługo się zobaczymy, moi drodzy. < znika >
N: S-Senkhara? Ale.. jak?
F: Nie mam pojęcia, ale mam już dość wrażeń jak na jeden dzień.
N: Ja też, wracajmy.
< rano, szkoła, przerwa >
E: Jak to? Przecież ją zniszczyłem.
N: Nie zniszczyłeś jej, tylko wysłałeś do Egipskiego Piekła.
F: I jakoś się wydostała.
Al: A co z ty całym kosmitą, jak mu tam, Amutem?
P: Atumem, Alfie.
Al: Jak zwał, tak zwał, ale wiem, że to kosmita.
Am: < wścieka się > Spokojnie, Amber, spokojnie. Złość piękności szkodzi. < do siebie >
Je: < podchodzi do nich > Czy ślicznotka Ambarella właśnie mówi sama do siebie?
Al: Odczep się od mojej księżniczki! 
M: < podchodzi do Jerome'a > Jerome, chodź, mam do ciebie małą sprawę.
M i Je: < odchodzą >
< dzwoni dzwonek >
W: < wchodzą do klasy > 
D(yrektor)S(weet): Dzień dobry, klaso.
W: Dzień dobry, panie Sweet.
DS: Zanim przejdę do tematu, mam pewną prośbę, żeby Nina, Eddie i Fabian zostali na chwilę po lekcji.
N, E i F: < patrzą na siebie zdziwieni >
DS: A teraz przejdźmy do lekcji.
Jo: < do Amber > Po co każe im zostać? Nabroili?
Am: NIe mam pojęcia.
DS: Panno Mercer i panno Millington. Czy chcą nam może panny powiedzieć coś na głos?
Am i Jo: Nie, nie...
DS: To dobrze.
< po lekcji, korytarz [Nina, Eddie i Fabian są w klasie] > 
Je: Maro, masz może ochotę na kino?
M: Chętnie. < uśmiech >
Je: Ok, to będę u ciebie jutro po 6.
M: Ok.
< u Amfie, Patricii >
P: Po co Sweet kazał im zostać?
Am: Nie wiem, może szykuje się kolejny bal. < podekscytowana >
P: Wątpię.
Am: Nina i Fabian schodzą dziś znowu do korytarzy?
P: Nic nie mówili.
Al: Co oni tam są tak długo?
< w klasie >
DS: < zamyka drzwi > A teraz dzieci mam do was kilka pytań...


Ale wyszedł krótki, woooow. Sory, ale mieć tyle blogów to odpowiedzialność i na każdym muszę coś napisać... A więc do prawdopodobnie jutra ;)

1 komentarz: