środa, 2 maja 2012

scenariusz cz. 1

Scenariusz cz. 1

*Dom Anubisa*

N. (wchodzi do salonu / nie ma tylko Eddiego i Fabiana) Hej...

Je.Hej Nino.

Af. Witaj kosmitko. (zaczyna tańczyć jakieś kosmiczne wygibasy)

Ma. Już raz ja sprawdzałeś. Nie jest kosmitką!

Af. Ale może być ELFEM!!!

Je. Jasne dla tego jest taka niska i ładna.... Oczywiście.

Ma. Hmm?!

A. Dobra, skończcie już ta ciekawa inaczej dyskusje. Alfie. Nina nie jest ELFEM. Jerome. Nina nie jest niska. Maro. Nie bądź zazdrosna, a i Jerome. Nina jest ładna?

Je. Heh... (wybiega z pokoju)

Af. Aaaa... To on jest ELFEM... (wychodzi)

A. I widzisz co ja musiałam znosić jak ciebie nie było... Idź się rozpakuj i zabieram cie na zakupy.

N. Ok. (wychodzi i wpada na Eddiego który własnie wszedł do domu/ wylewa na niego sok który E. trzymał)

N. Przepraszam cię! Naprawdę nie chciałam.

E. Spoko.

N. (wyciera mu bluzkę rękawem)

E./N. (patrzą na siebie / uśmiechają się do siebie / całują się)

P. (wychodzi z jadalni) Co się stało.... O co tu chodzi?!

N. Nie, nic. Ja tylko...

P. Ja ci coś powiem...

V. Hol to nie miejsce na zebrania.

P. Odpowiesz mi za to....

E. Patricio....

P. Zostaw mnie.... (odchodzi)

E. No super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz