sobota, 12 maja 2012

scenariusz cz. 9

Scenariusz cz. 9

F. .....szczerze. Nie wiem.

E. A o czym gadaliście?

F.(wacha się chwilę) O niczym.  (idzie do siebie)

E.   (dzwoni mu telefon)  Halo?

N.   (to ona dzwoniła) Możesz mi pomuc?

E. Jasne. Ale o co...

N. Super. Chodź na przystanek pociągów. Paa...

E.(chce wyjść z domu)

P. Gdzie idziesz?

F.(wchodzi do pokoju)

E. Nina dzwoniła. Prosiła o pomoc. Nie wiem o co chodzi.(wychodz)

F. Super. (szeptem)

*koło  pociągów*

E. (podchodzi do Niny)  Co się stał?

N.Nic. A co?

E. To po co....

N. Moja przyjaciółka przyjeżdża i chciałam żebyś mi pomógł z......

Carly. Z czym?

N. (odwraca się)  Carly! (przytulają się)

Sam. Czuję się urażona.

N. Hej.  (przytulają się)  A gdzie...

Sa. Fredziuś, jeszcze w pociągu, ale skoro tu jesteś będzie  tu za...

Fr. Hej mała.  (bierze ją na ręcę i obkręca)

Sa. Nieważne.

E.(stoi oniemiały) To jest iCarly.... Skąd wy się znacie?

N. Jestem sąsiadką cioci babki sąsiadki siostry babki która mieszka w Bushwell Plaza obok Freddiego.

E. A...To wszystko jasne.(mówi sarkstycznie)




Kolejna część z iCarly pokaże się niedługo.

                         Pozdrawiam, Mariczka <3

2 komentarze: