piątek, 11 maja 2012

scenariusz cz. 8

Scenariusz cz. 8

N. Czeka tu jest coś jeszcze..... "By wskazówk
i wypełniać wybrana nie moze być sama". Chodzi o...

E. Fabiana. A nie mówiłem?

N. Ok. Pogadam z nim. A... dziś po
 szkole przy wypalonym drzewie. Musimy
 im powiedziec co mamy.

*zebranie SIBUNY*

N. "Zagadkę kolejną znajdziesz
gdzie wróg twój, ego swe kryje."

A. Twój wróg to ostatnio...
 (patrzy na Fabian i Patricie) Victor?

Af. Może Rufus?

F. Może znowu chodzi o Corbiera?

N. To prawdopodobne... kto idzie ze mną
to sprawdzić?

E. Ja mógłbym, ale Fabian to wymyślił więc....

N. Ok. Dzis północ jeśli nie będzie
Victora. Sibuna?!

Si. Sibuna!

W. (oprucz Niny, odchodzą)

N. Fabian. Poczekaj.

*Reszta chowa sie za drzewami*


F. (podchodzi do Niny) Wiem, że nie
 chcesz tam iść ze mną, ale....

N. (przerywa mu) Przepraszam cię.

F. Co? Ty mnie? Nie, to ja przegiołem i to
 ja cie przepraszam...

A. (szeptem) Kłóca się. Czyli się pogodzą, ale to
 troche potrwa. Wracajmy. (odchodzą)

N. Ja cię olewałam, okłamałam i... Przepraszam. (odchodzi)

F. (podbiega do niej) Kocham Cię.

N. Ja ciebie też. Nie kłóćmy sie już.

F. Chodźmy gdzies razem może. Co?

N. Jasne. Wracaj do domu, ja muszę gdzieś iść.

*Dom Anubisa*

F. (wchodzi) Cześć.

Jo. Hej. Gdzie Nina?

F. Ona poszła do....

4 komentarze: