czwartek, 3 maja 2012

scenariusz cz. 2

Scenariusz cz. 2

*Domu Anubisa*

N./E. (gadają i śmieją się)

P. (wchodzi zazdrosna do pokoju)

E. Minie trochę czasu zanim mi wybaczy, nie?

N. Możliwe. Jeszcze jedno. Czy jak przyjedzie Fabian,
no wiesz. Możesz mu o tym nie mówić? Plisss...

E. Jasne. (uśmiecha się do Niny) Przecież
 jestem twoim obrońcą.

N. Jesteś kochany. (całuje go w policzek i idzie
 do pokoju swojego i Amber)

P. (wkurzona do Joy) Czy ona to robi specjalnie?!

Jo. Na pewno nie. Pewnie gadali jakby cię odpowiednio
przeprosić....

P. Może masz racje, ale i tak powiem o tym Fabianowi.
(bierze do ręki sok i jeden podaje Joy) Za zemstę?!

Jo. (odkłada sok i wychodzi z pokoju) Ahh...

* pokój Amber i Niny *

N. Amber pomocy!!!

A. Jeśli chodzi o lakier do paznokci, to weź ten jasno żółty...

N. Uwierz mi, są rzeczy ważniejsze od wyglądu...

A. Nigdy więcej tego nie mów  w mojej obecności.

N. Ok. Przepraszam, ale to naprawdę ważne.

A. Zamieniam się w słuch.

N. Ale nikomu nie możesz tego powiedzieć...

A. A Alfiemu.

N. Jemu szczególnie. Jak wie Alfie wie Jerome. Jerome powie Marze.
Mara Poopy. Poopy może powiedzieć Mickowi. A jeśli Mick wie to nie
żyje bo on powie Fabianowi, a on nie może się dowiedzieć. Ok.

A. (salutuje) Więc?!

N. Całowałam się z Eddiem...

A. Co!!!???

N. Nie tak głośno, ale tak. I wtedy weszła Patricia. A jak wie Patricia to wie Joy.

A. Ok. Zachowaj to w tajemnicy....

F. (wchodzi do pokoju i mówi głosem Victora) Co zachować w tajemnicy panno Martin?!

N. Nic... (odwraca się) ...takiego. Fabian! ( przytula go) Hej.

F. Hej. Czy was tez Alfie sprawdzał?

A. Tak. Ale czy ja wyglądam jak ELF?!

N./F. (śmieją się)

A. No co?

2 komentarze: