piątek, 4 maja 2012

scenariusz cz. 4

Scenariusz cz. 4

*Pkój Niny i Amber zebranie SIBUNY*

N. Piętro ostatnie domu twego skrywa tajemnice władzy nad czasem.

Af. Nino, mów czasem z sensem co?

Je. To wskazówka idioto!

E. Ostatnie piętro domu twego...

N./E. Strych!

A. Jejku. Razem jesteście jak Scobby i Kudłaty.

P. A to nie Nina i Fabian?

A. Ta jasne....

N. Jutro, północ, strych. Kto idzie ze mną?

E. Ja.

N. Dzięki. ( uśmiechają się do siebie)

F. Ja też...

N. Czyli ja i Eddie. Ok.

F. A ja?

N. Ok. Sibuna?!

W. (oprucz Fabiana) Sibuna!

F. Hej.

W. (oprucz Fabiana) (wychodzą)

F. Ok. Przesadziłem.To twój najleprzy przyjaciel. Tak jak my kiedyś...

N. Nadal jesteś moim przyjacielem, najleprzym tak jak Eddie. My poprostu oddaliliśmy się od siebie, i tego żałuje. Ale...

F. Oczywiście, zawsze jest jakieś ale.

N. Nie możemy być razem, bo nam to poprostu nie wychodzi....

F. Ok. (wychodzi z pokoju i idzie do siebie)

A. (wchodzi ) I jak? Pogodziliście się?

N. Nie. Rzuciłam go.

A. (tuli Ninę a ona zaczyna płakać)

2 komentarze: