wtorek, 22 maja 2012

scenariusz cz. 12

Scenariusz cz. 12

Nina i chłopacy wracającdo domu, śmiejąc się

N. Ok. (Amber zaczyna podsłuchiwać) Jutro po szkole?

E. Jasne.

Fr. Super.

Je. Wpadnę po ciebie.

N. Super. (całuje wszystkich w policzek) Paa... (idzie do pokoju)

A. (wchodzi chwilę przed nią) O, hej. Gdzie byłaś?

N. Nigdzie. A co?

A. Nic, nic. Fabian cię szukał.

N. Pójdę do niego.


W pokoju Fabiana, Micka i Eddiego

N. Hejka. Jest Fabian?

Mi. Wyszedł, a co?

N. (patrzy znacząco na Eddiego)

E. Aha. O północy?

Mi. Co?!

N. Tak. (wychodzi, zamyka drzwi i wpada na Fabiana)

F. Hej. Szukałem cię.

 N.  Znalazłeś i co?

F. Czy poszłabyś ze mną jutro po szkole do kina czy co tan chcesz?

N.  Uwierz mi. Chciałabym ale jestem już umuwiona.

F. Z....

N. Nie pytaj z kim bo i tak nie odpowiem.

F. Ale....  (NIna go całuje)   Ok. (całuja się)

T. (woła z kuchni) Kolacja!

Fa.bina  (chwyta sie za rece i idzie na kolacje)

W. (patrza się na nich)

po chwili milczenia

N. No co?!

Ma. Nic..., nic....

2 komentarze: