środa, 6 czerwca 2012

Kartka z pamiętnika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nazywam się Monika mam 12 lat kocham Tajemnice Domu Anubisa,Icarly a lubie Big Time Rush.Pewnie zastanawiacie się kim jestem.Mariczka przyjeła mnie na okres próbny.Mam nadzieje że dobrze się spisze.Napisze w tym pierwszym poście Kartke z Pamiętnika Amber i Fabiana.Kartka nie będzie nawiązana do dalszych poczynań bohaterów w scenariuszach ale będzie zachodzić na te właśnie historie.To chyba tyle napisze te Kartki:) Kartka z pamiętnika Amber Drogi pamiętniku! Ostatnio napisałam o tym że Nina dziwnie się zachowuje i tak jest nadal.Wieczorem podsłuchałam rozmowe Niny z chłopakami wiem to nieładnie ale tak mnie kusiło poznanie jej planów!I co usłyszałam Nina idzie z trzema chłopakami na impreze na której nie będzie MNIE!!!!!!!To jest straszne!!!!Może Nina ma dobry zamiar a w sumie to może ona im pomaga w zejściu się z dziewczynami!Nie to nie ma sensu Nina jako swatka?UFO musiało by ją porwać:)Wiem gadam jak Alfi!O a tak przy okazji Alfi jest słodki!!!!Wiem to też dziwnie brzmi:)Czemu bo się naprawde stara mi zaimponować i to mi schlebia!Sekret teraz on jest nawet ładny!!!Może według innych nie ale według mnie tak.Każdy ma inny gust np.Ninie podoba się Fabian który w mojich oczach nie jest za ładny.Dobra to na tyle musze przesłuchać Jeroma w sprawie Niny:) AMBER:):):):):):) Przypominam o tym że kartki z pamiętnika różnią się od scenariuszy Kartka z pamiętnika Fabiana Drogi pamiętniku! Grrrrrrr Nina często spotyka się z Eddym,Freddym i Jeromem!Nie wiem o co chodzi ale się dowiem.Od Niny raczej się nie dowiem.A może Nina jest swatką?Nie to do Niny nie podobne.Eddy też jakiś taki nie wyraźny chodzi i Freddi i Jerome!To strasznie dziwne.Nie wieże że to napisze ale tęsknie za zagadkami i duchami i Niną która rozmawia z domem i żerwndolem albo jeszcze innymi rzeczami.Tak za nią tęsknie.O już wiem zaprosze ją do kina!O już mam plan!Dobra lece bo jeszcze gdzieś wyjdzie:) Fabian To takie kartki:)Może do zobaczenia! Papapapapapapa Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz