czwartek, 14 czerwca 2012

Scenariusz 10 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez przeciągania scenariusz:) Scenariusz 10 by Monika PS-(biegnie)Co się stało(widzi Nine)Nina!Fabian dzwoń po pogotwie F-(dzwoni) Pogotowie już przyjechało Vera rozmawia z lekarzem są tam też wszyscy mieszkańcy wszystkich aademików Ve-I co z nią? Le(karz)-Powiem szczerze jest źle nawet bardzo ma małe szanse na przeżycie,a jeśli przeżyje może stracić pamięć lub mieć uszczerbek w mózgu jestm małe prawdopodobieństwo żeby wyszła z tego bez tych chorób.O i jeszcze prosze zadzwonić na policje!(odchodzi) Rozmowa Fabiana z Mickiem i Amber Mi-No Fabian A-Fabian jak to się stało? F-Nie wiem dokładnie byłem za ścianą zobaczyłem tylko Joy która trzyma nóż wbity w Nine! Mi-No nieźle jedna dziewczyna chciała zabić dziewczyne w której się bujasz to nie jest normalne(odchodzi) Sen-(zjawia sie)No nareszcie moja potomkini jestem dumna z Joy F-CO?!Już po tobie to twoja wina twoja i tej głupiej Joy!!!!!!!! Sen-Ej już głowa do góry będziesz chłopakiem Joy! F-Nie!!!! A-A co mam to do tego? Sen-Przeznaczenie ma to do tego!(znika) A-O co jej... F-Ja wiem o przeznaczenie!(wybiega)... Tyle mam nadzieje że się podoba:) pappap Monika

1 komentarz: