piątek, 8 czerwca 2012

Scenariusz 2 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez przedłóżania scenariusz Scenariusz 2 by Monika Następny dzień Dom Anubisa Pokój Amber i Mary M(ara)-(budzi Amber) A-Aaaaaaaaaaa(otwiera oczy)A to ty M-A kogo się spodziewałaś? A-Yy nikogo...A właściwie po co mnie budzisz? M-No bo za godzine do szkoły już po śniadaniu A-CO!Nie nie zdąże z makijażem M-W wieku 13 lat już się malujesz? A-A co nie wolno? M-Wolno wolno Dom Niny w Stanach Gr(an)-Nina gotowa jesteś? N-Tak Gran Gr-To świetnie bo za godzine jedziemy do Domu Ra N-(śmieje się)Wiem babciu do Domu-grobowca Gr-Tak Nin tak Nina Nat-(wchodzi)Dzieńdobry gdzie Nina? Gr-Już zchodzi.Nino Nathan przyszedł! N-Już zchodze! Szkoła przy Domu Anubisa P(an)S(weet)-Witajcie uczniowie jestem dyrektorem tej szkoły...(mówi,mówi 2 godziny)Już to tyle możecie iść już do klas W-(idą) Jo(y)-Ale ten koleś przynudza! P(atryszja)-Wiem i to jak Jo-Patryszjo a zauważyłaś tego bruneta z brązowymi oczami tego Fabiana? P-Taa wygląda na kujona Jo-Ale jest słodki P-CO? Jo-No chyba może mi się ktoś podobać prawda? P-No tak A-(podchodzi do nich)Ten koleś jest strasznie nudny a widziałyście tego blondyna Micka czyż on nie jest słodki? P-To wy sobie pogadajcie a ja uciekam(odchodzi) A-A tej co? Jo-Nie mam pojęcia mówisz że Mick ci się podoba a mnie się podoba ten Fabian ten co jest kumplem Micka A-A tak ten kujon nie pasujesz do niego do niego pasuje delikatnie brązowo-włosa dziewczyna a nie ty! Jo-A ty nie pasujesz do Micka! A-Co?... To tyle:) Narazie Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz