wtorek, 12 czerwca 2012

Scenariusz 8 by Monika

Hej!!!! Już dodaje scenariusz:) Scenariusz 8 by Monika Następny dzień rozmowa Amber z Fabianem A-Fabian F-Co? A-Jak to czytałeś jej w myślach? F-Dosłownie popatrzyłem na nią i wiedziałem co myśli A-A ona? F-Też wiedziała co ja myśle A-To umów się z nią i powiedz jej o tej telepatii F-Ona chyba wie A-Aha F-Ja ide do szkoły a ty rób co chcesz(idzie) A-Ffffaaaaaaaabbbbbiiiiiiiiaaaaaannnn(biegnie za nim) Przed szkołą A-(staje)Fabian na co patrzysz F-Na Nine tam jest rozmawia z NATHANEM!Chodź(ciągnie Amber)Podsłuchamy Rozmowa Niny i Nathanrozmowe podsłuchują F i A Nat-Kiedy wyjeżdżasz? N-Za jakieś 2 tygodnie Nat-A po co? N-JAde do Egiptu dostałam stypendium archeologiczne Nat-Ty i ten Egipt wybrana! N-Masz tak do mnie nie mówić! Nat-A czemu patrz urodziłaś się 7 dnia 7 miesiąca o godzinie 7 rano,jesteś potomkinią Amneris ty nie Joy Mercer! N-Właśnie dlatego musze ochronić Joy przed porwanie ze strony Viktora i stowaarzyszenia Nat-A medalion? N-Dostałam go od Sary byłej mieszkanki domu Anubisa żyła tam samotna pod opieką Viktora Seniora i jego syna Viktora JunioraOboje chcieli być nieśmiertelnymi dlatego chcą znaleźć kielich Ankh(rozgląda się)Ej Fabian i ty chyba Amber wiecie że nie ładnie jest podsłuchiwać F,A-Nieśmiertelny o co chodzi?! N-(opowiada) F-Czyli opiekun domu Anubisa chce być nieśmiertelny i dlatego chce znaleźć kielich ankh a złożyć go może tylko wybrana a oni myślą że nią jest Joy ale nią jesteś ty N-W małym skrócie tak F-A ty co masz z tym współnego?(do Nathana) NAt-Jestem pomagierem chociaż nie wiem kim jest ANubis F-(myśli)Jak można tego nie wiedzieć! N-(śmieje się)(mmyśli)Tak A-Dobra to dziwne Nina z czego się śmiejesz? Nat-Pewnie Fabian pomyślał coś śmiesznego A-Fabian F-Pomyślałem że jak można nie wiedzieć kto to Anubis N-I to śmieszne A,Nat-Taaaaaaa D(uch)-(Zjawia się)I masz wybrana(udeża nine kulą swiatła)... Dobra tyle ppapapap Monika

2 komentarze: