poniedziałek, 11 czerwca 2012

scenariusz cz. 16

Scrnariusz cz. 16


W szkole.

Po ostatniej lekcji.

 F. Nino. Mam ważną sprawe.

N. Ja też. Chodzi o to kino. My nie idziemy...

Ca. To jak gotowi na randkę?!

N. ...sami. Sory Carl's, musimy pogadać.

Ca. A. Ok. Już zmykam. (do Fabiana) Masz przerąbane. (odchodzi)

F. Dobra.... Widziałem ducha Jaspera.

N. Wow.

F. Co?

N. Myślałam, że nie da się mnie już zaskoczyć. Muszę przeprosić Freddie'go.

F. Mówił, że wybrana cofnie się w czasie, zagadki znikną.

N. Coś jeszcze?

F. Że.... zaczniemy od nowa.

N. Ok. Nie rozumiem. Muszę lecieć. Umówiłam się z....

F. Eddie'm? N. Nie... (mówi niepewnie) Pa. (odbiega)

Je. (podchodzi do Fabiana) Baby.

F. Tak... Co? Nie. Nieważne...

Je. Kłócicie się? N. (podchodzi) Nie. A teraz chodź. (chwyta go za rękę i ciągnie za sobą)

F. Baby....

S. (podchodzi) Tak. Musisz mi pomudz yyyh.... Fabian?

F. Tak. O co chodzi? S. Więc....

Komentujcie.

                                         Pozdrawiam, Mariczka <3

2 komentarze: