sobota, 16 czerwca 2012

Scenariusz 12 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dziasiaj scenarisz ale bardzo krótki(nie mam weny ostatni:() Scenariusz 12 by Monika F-Nie chodzi ci chyba o... Nat-Tak może umrzeć i to prze ciebie!(zaczyna gonić Fabiana) DN-(zjawia się)Hej Amber A-Cześć Nino!NINA! F,Nat-CO?Aaaaaaaa!!! A-Ty jesteś duchem! DN-Tak przed chwilą umarłam mam prośbe mógłby mnie ktoś wskrzesić Nat,A-Co zrobić F-Wskrzesić czyli orzywić osobe która zmarła ale trzeba mieć do tego... N-Mam oto i on F-Wow N-Weźcie go i mnie wskrzeście będziecie wiedzieli co zrobić A-Co? F-Trzeba wziąść kielich podejść do trupa wypowiedzień JA CIEBIE WSKRZESZAM W IMIE ANUBISA N-(spada jak z nieba)Ała tak szybko kto mnie wskrzesił? A,Nat-(patrzą na Fabiana) F-Ale jak do tego musi być trup! N-Właśnie o co chodzi?!\ F-Nie wiem Ve-(podchodzi)Panno Nino babcia do pani ma pani wiadomość od pani chłopaka Kendalla N-Byłego Ve-Może i tak nie wiem nie słucham oto i telegram a babcia odzwoni N-(otwiera czyta pisze tam) Nat-czytaj! N-Już już(czyta)"DROGA NINO TO JA KENDALL KILKA DNI TEMU PRZYJECHAŁEM DO TWOJEGO DOMU ALE CIEBIE W NIM NIE BYŁO PODOBNO JESTEŚ W ANGLII.JESTEŚMY OD SIEBIE ODDALENI O 1000KM ALE CHCE ŻEBYŚ WIEDZIAŁA ŻE TO ZERWNIE TO BYŁ BŁĄD.KOCHAM CIĘ KENDALL" Nat-Ja tego głupka zabije! A-Ale słodkie N-Taaaaaa bardzo(odchodzi)o i dzięki za ożywienie F-Nie ma za co Sen-(zjawia się)... To tyle wie krótko napisałam ale napisałam:) ppapapa \Monika

2 komentarze: