niedziela, 10 czerwca 2012

Scenariusz 4 by Monika

Siema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez przedłóżania scenariusz 4 Scenariusz 4 by Monika Jo-Serio zdobęde go Tymczasem w drodze do Domu Ra W samochodzie Nat-Daleko jeszcze?! Gran-Cicho już blisko Nat-Będe cicho jak będe chciał! Gran-Nina N-Jasne Gran(mówi do Nathana)Nathan Nat-Tak cukiereczku N-Grrrrrrr CICHO!!!!!!!!!!!!!!! Nat-Oczywiście słonko N-Nathan Nat-Co? N-Już nic Tymczasem przed Domem Ra jest tam Dom Anubisa na wycieczce wtedy też do Domu Ra przyjechała Nina z Nathanem N-Ale tu ładnie(rozgląda się) Nat-Ładnie do kujonówi N-Nathan! Nat-Tak cukiereczku N-Cicho Gran-To idźcie już pa Nat,N-Pap(odchodzą) Mick i Fabian rozmawiają Mi-Ale Joy ci się nie podoba? F-Nie(patrzy na idącą Nine)Wow Mi-Na co się zapatrzyłeś? F-(pokazuje na Nine) Mi-No niezła F-Hahaha N,Nat-(pytają się Fabiana i Micka)Ten dom to dom Ra? Mi-Tak a co nowi N,Nat-Tak N-Nathan Nat-Co cukiereczku?? N-Dzięki(mówi do Micka)(odchodzi) Nat-To już nie rozmawiamy? N-Przestań tak do mnie mówić F-(podsłóuchuje) Nat-Jak? N-Cukiereczku słonko skarbie wbij sobie do głowy NIGDY SIĘ Z TOBĄ NIE UMÓWI!!!! Nat-Jasne to takie żarty wato cukrowa N-Nathan prosze przestań Nat-A ja byłem twojim przyjacielem a ty mnie nie lubisz przecież jeśli chłopak i dziewczyna się kolegują czyli coś do siebie czują N-Tak uwarzasz?No bo ja musiałbym być zakochana w 12 chłopakach naraz bo przyjaźnie się z tyloma Nat-No jasne słonko nad słońce N-Daj mi spokuj!(odchodzi) Mi-(do Fabiana)No stary ideał z tej Niny F-No TYMCZASEM JOY ROZMAWIA Z PATRYSZJĄ Jo-Patrz Fabian patrzy na tom Nine P-Może się zakochał Jo-Grrrr... A-(podchodzi)Patrzcie nasz Fabianik chyba się zakochał Jo-(odchodzi)... To tyle Do zobaczenia Monika

2 komentarze: