czwartek, 7 czerwca 2012

Scenariusz by Monika

Cześć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kilka słów o tych scenariuszach będą one o życiu bohaterów TDA przed przyjazdem Niny.Będe także opisywała życie Niny w Stanach:)To do roboty:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Scenariusz 1 by Monika Salon Dom Anubisa pierwszy dzień szkoły 13 letni Mick wchodzi do domu Mi(ck)-Halo jest tu ktoś? T(rudi)-Tak!Witaj pewnie jesteś Mick ja jestem Trudi gospodyni w Domu Anubisa Mi-Dzieńdobry F(abian)-(wchodzi)Halo!(widzi Trudi)Dzieńdobry jestem Fabian... T-Rutter wiem ja jestem Trudi gospodyni w Domu Anubisa Jo(y)iP(atryszja)-(wchodzą)Dzieńdobry T-O następni uczniowie witam Dwie godziny później w Dmu Anubisa są już wszyscy V(ictor)-Witam was uczniowie macie tu rozmieszczenie pkoji(daje im kartki)Spać macie już o 22 proszę o zachowanie tej reguły Tymczasem w Stanach N(ina)-Nathan co ty tam robisz? Nat(han)-Nic szukam i szukam oraz szukam N-Czego? Nat-Ciebie(przytula ją) N-(odpycha go)Nathan! Nat-No co?Ide do domu to cześć NINO!(idzie) N-Pap Nathan!! Nat-Grrrrrrr(biegnie) N-(idzie do domu)... Mam nadzieje że się podoba wiem że krótki ale chociaż jest:) Papapapap Monika PS.Sorka za takie nijakie dodanie ale coś mi net szwankue:)

2 komentarze: