niedziela, 10 czerwca 2012

Scenariusz 5 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znowu pisze mam wene:) Scenariusz 5 by Monika A-A jej co? P-Zakochała się w Fabianie a on w tej Amerykance A-No cóz nie jest źle P-Wiedziałam swatka z ciebie idealna A-No jasne zeswatam Fabiana z tą jak jej tam o mam Niną P-Ta(klepie ją po ramieniu)Powodzenia(odchodzi) Następny Dzień Dom Anubisa V-Pewnie Pan Sweet oznajmił wam już że w szkole jest konkurs talentów i chciałem się zapytać kto został wyznaczony Mi-Fabian V-To panie Rutter ma pan przygotować na jutro piosenke bo jutro już jest konkurs F-Oczywiście DOM RA Ve(ra)-Panno Martin N-Tak o co chodzi? Ve-Pani będzie reprezentowała nasz akademik w konkursie talentów który jest jutro ma panie mieć przygotowaną już piosenke N-Oczywiście przygotuje Ve-To dowiedzenie N-Dowidzenia NASTĘPNY DZIEŃ KONKURS PAN SWEET ODCZYTUJE LISTE ZAANGAŻOWANYCH PS-Więc udział biorą(czyta)Z domu Ra bierze udział Nina Martin,Z domu Anubisa Fabian Rutter...(czyta)To już wszyscy a teraz prosze o zaśpiewanie piosenki Nine Martin N-(śpiewa piosenke Ewy Farnej Cicho tylko po Angielsku)(odchodzi po zaśpiewaniu) PS-No nieźle nieźle panie Rutter rozgrzała panu publiczność zapraszam F-(śpiewa Now you re gone)(odchodzi) PS-No adrenalina rośnie RESZTA ŚPIEWA PS-Była ostra konkurencja ale w wyniku był remis dlatego te dwie osoby nagrają wspólną płyte a te osoby to z Domu Ra Nina Martin i z Domu Anubisa Fabian Rutter prosze na scene N,F-(wchodzą) PS-Gratulacje N,F-Dziękuje PS-No to koniec zapraszam do akademików W-Wychodzą W DOMU ANUBISA Mi-No stary masz dziewczyne na wyciągnięcie ręki wystarczy że dobrze rozegrasz karty i będzie cała twoja F-Żeby było to takie łatwe Mi-A co masz trudnego podoba ci się? F-Tak Mi-To zostań jej przyjacielem F-Ale słyszałem jak mówi że ma 12 przyjaciół i do rzadnego z nich nic nie czuje Mi-To może z tobą będzie inaczej F-Wątpie Mi-Nie ma w co wątpić idź w tom sobote na to nagranie i zagadaj a będzie cała twoja Amber dowiedziała się albo raczej podsłuchała że Nina kocha Starożytny Egipt a nienawidzi Zmierzchu F-To tak jak ja Mi-Właśnie macie wspólne tematy to zagadaj np o boga Anubisa i masz już temat F-Mick jesteś genialny Mi-Dzięki F-(odchodzi) Mi-Młodzieńcza miłość ale to piękne A-Romeo się znalazł ja swatam tą pare nie ty Mi-aaaaaaaa(odchodzi) A-Mick czekaj! Mi-Co? A-(xaluje go)... Tyle. Narazie papapapappapa Monika

3 komentarze: