niedziela, 10 czerwca 2012

scenariusz cz. 15

Scenariusz cz. 15

Następny dzień

Fr. (wchodzi do pokoju Niny, nie ma w nim Amber) Mam problem.

N. Zaprosiłeś do kina Carly a nie Sam i teraz nie masz serca jej powiedzieć, że to pomyłka bo ciągle ją kochasz?

Fr. Rany. Myślałem, że cię zaskocze.

N. Uwierz mi na słowo. Za długo tu mieszkam żebyś mnie czymkolwiek zaskoczył. Nieważne. Skoro ciągle czujesz coś do Carly to idź z nią na tą randke i zobacz czy cokolwiek was łączy.

Fr. Dobra jesteś.

N. Tak. Zaraziłam się tym przebywając tyle czsu z Amber. 

Fr. Tak... (śmieją się)

N. A na serio. Muszę iść do szkoły. (idzie do Eddiego)

 E. Hej.

N. Cześć.

 F. (podsłuchuje zza drzwi)

 N. To jak? Nasze wyjście nadal aktualne?

 E. Tak. Po szkole?

N. Po szkole. (zaóważa coś na ścianie) Oko Horusa. 

E. Co?

 N. Tu trzeba przyłożyć wisior. (przykłada, otwiera się skrytka, wyjmuje podkładke od zegara) Tak.

E. Co to?

 N. Element!

E. / N. (przytulają się a w tym momencie wchodz Fabian)

 F. Cześć..... O, sory.

N. Nie, czekaj. (pokazuje element) Udało się. Idę go schować na strych. Pa chłopcy. (całuje F. na pożegnanie i wychodzi)

E. Jak ja ci zazdroszcze.

F. Czego? Niny?

E. Nie. Trudy dała ci dwa naleśniki! (wychodzi obrażony)

F. (śmieje się, nagle pojawia się duch Jaspera) Jasper?! (przestraszony)

D.J. Gdy wybrana zginie, czas cofnie, znikną zagadki...

F. Wybrana zginie! D.J. Zaczniecie od nowa... (znika)

Znów mam wene!

Do kolejnego scenariusza...

                                    Pozdrawiam, Mariczka <3

2 komentarze: