sobota, 23 czerwca 2012

kolarz + komentujcie !!!

Hej!
 Mam dziś dla was kolarz mojego autorstwa.
 Komentujcie.
Czy mam codziennie dodawać po jednym?!



 + ja mam ostatnio dużo na głowie: chłopak, przyjaciółki, organizacja zakończenia roku (jestem w samorządzie szkolnym) i notki pojawiają się rzadziej, ale kiedy już są znajduje pod nimi jeden, góra dwa komentarze. więc jeśli pod tą notką znajda 5 komentarzy to dodam przed końcem roku 3 scenariusze + codziennie kolarz, a jeśli 10 to 5 scenariuszy, 3 kartki z pamiętnika i codziennie jeden lub dwa kolarze. a jeśli pod tą notką nie będzie żadnego komentarza odejdę z bloga i pozostawię go pod władzą Moniki.

to wasza decyzja.

     Pozdrawiam, Mariczka <3

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli nie będzie przynajmniej 5 komentarzy to zrozumiem, że nie zależy wam na moich notkach i odejdę. Przepraszam!

      Usuń
  2. Nieeeee !!!! Nie odchodź !!! Nie zostawiaj nas !! Nam zależy na twoich notkach !!1 My wszyscy czekamy na dalsze scenariusze od ciebie i Moniki!!! Pllliiiissss daj dalej!!!!

    PS. - Rozpisałam się!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram dziewczyny !
    Twoje scenariusze są fantastyczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź! Uwielbiam twoje scenariusze. I zgadzam się z Marzeną- Zależy nam na twoich notkach.

    Domi

    OdpowiedzUsuń