środa, 13 czerwca 2012

Scenariusz 9 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dodaje scenariusz Scenariusz 9 by Monika F-Nina! Nat-Nina! A-Nina! Z-hahahahaahahahhaha wybrana zgładzona!(rozgląda się)U tu są dwoje ludzi i wybrany czyli wybrana już znała wybranego ale niewiedziała że on tu jest! Nat-Ja jestem wybrany? Z-Nie! A-JA! Z-Haahhaha F-Amber jesteś chłopakiem?! A-Nie Nat,A-Wybrany to Fabian! Z-Dokładnie a ona już nie żyje Nat,A,F-Nie! Z-(znika) N-(budzi się) Nat,A,F-Żyjesz?! N-Jesne a miałam nie żyć? Nat-Ona powiedziała że nie żyjesz N-A tak Senkhara F-Senkhara? N-Tak to coś jak bóg Egipski tylko ona chciała być bogiem ale nim nie została Nat-Myślałem że jesteś kujonem od bogów a jak widać to się przydaje EGIPTOMANIKA N,F-Co? Nat-Świry od Egiptu N,F-Aaaaa A-Dobra chodźmy do szkoły już za 2 ósma N,F-Chodźmy(biegną) Nat-Czasem mi się wydaje że mają połączone mózgi A-Oni są identyczni! Nat-Zgadzam się(idzie) A-(idzie) Rozmowa Joy i Patryszji Jo-Musze zabić tą Nine P-Ale ona nic do Fabiana nie czuje... Jo-Ale rozkochała go w sobie a ja a ja P-Spłoszyłaś go gadaniem o Patinsonie Jo-(bierze nóż)Już ja lece(biegnie)Nina! N-Tak? Jo-(wbija jej nóż w serce) F-(biegnie)joy! ... To tyle papapapa Monika

1 komentarz: