sobota, 30 czerwca 2012

Scenariusz 13 by Monika

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na początek przepraszam cię Mariczko za nie dodawanie postów(limit w necie).Ale odrobie to dodawając ten scenariusz. Scenariusz 13 by Monika A-aaaaaaaa Nat-Aaaaaaaaaa F-Ty jesteś Senkhara? A-Fabian! F-No co? Sen-Tak jestem Senkhara i przyszłam was zabić F-CO? Sen-Nie denerwuj się ciebie nie zabije zabije tylko Martin N-(podchodzi)Czemu chcesz mnie zabić?Co ja zrobiłam? Sen-Hahahahahaha nie żartuj sobie ze mnie ty nie wiesz jasne N-Serio nie wiem Sen-Ta jasne to zaraz ci powiem(mówi Ninie myśląc przesyła myśl) N-CO?To zabij jego nie mnie Sen-Taaaa tylko nie moge Nat-Czy można o co cho? Sen-Grrrrrrrrrrrrrr CHODZI O TO ŻEBYŚ CHODZIŁ Z NINĄ!!!!!!!! Nat-Oo mnie pasuje N-Ugh dobra Nat-Jesssssssssstttttttttttt dzięki(zaczyna całować stopy Senkhary) Sen-Odejdź nie obiecam ci że Nina będzie twoją żoną ale na razie musi być twoją dziewczyną Nat-Obojętnie ale i tak ssssssssuuuuuuppppppeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr A,F-Ale o co chodzi?: Sen-O zegar(znika) N-Aha super(odchodzi) Nat-Hej słodka czekaj!!(biegnie za Niną) A-Fabian o co chodzi? F-O to że Nina musi być z Nathanem czytałem w myślach Senkhary i tam było tak"Musze chodzić z JOy bo ona jest potomkinią Senkhary(opowiada o Amneris Horusie Senkharze)" A-O to problem F-Hahahah DH(duch horusa)-Witajcie A-aaaaaaaaaaaaaa F-Aaaaaa... Pppapapapapapap Monika

2 komentarze: