poniedziałek, 11 czerwca 2012

Scenariusz 6 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorki że tak późno ale czas czas:)Ale do rzeczy Scenariusz 6 by Monika Al-HahhahAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A-Policzkuje Alfiego i ucieka do pokoju Mi-wow f-no widać że wiesz co mówisz(śmieje się) Następny dzień nagrywanie płyty Przed studiem Nina i Nathan rozmawiają Fabian podsłuchuje Nat-Ale... N-Nie i tak za 2 miesiące wyjeżdżam do Egiptu pamiętasz? Nat-Tak i tam sobie znajdziesz faceta jakiegoś przystojnego Egipcjana a mnie żucisz N-Po pierwsze Nathan ja nie jestem twoją dziewczyną tylko przyjaciółką a po drugie nie!!!!!!!!!!!! Nat-A z Kendalem to jakoś chodziłaś co on ma czego ja nie mam? N-Jest miły,przyjazny,zabawny,interesuje się Starożytnym Egiptem,wie wszystko o Bogach Egipskich,i najważniejsze że jest mojim przyjacielem Nat-Ale jakoś go żuciłaś! N-Całował się z jakąś Joy Nat-Znasz dużo Jo ale którą Joy Taylor,Joys Merry czy Joy Mercer N-Joy Mercer Nat-Ta wredna dziewucha jak można ukraść faceta swojej przyjaciółce? N-W tym jest podobna do ciebie Nat-W... N-PodrywaniuSłuch czegoś)Cicho(rozgląda się)Nie wolno podsłuchiwać!Ty za murem to Fabian Rutter F-Dobra skąd wiedziałaś Nat-Czegoś takiego przed Niną nie ukryjesz!Ma słuch jak wampir i rendgen w oczach! N-Nie mam rendgena w oczach! Nat-Ta jasne to skąd... N-Intuicja Nat-Ty i ta twoja intuicja a zadziwiające jest to że zawsze twoje przeczucia się sprawdzają... N-Nie jestem wiedźmą Nathan F-A skąd ty znasz Joy Mercer N-Moja dobra przyjaciółka ze Stanów Nat-Dobra dopóki nie odbiła jej faceta~ N-Nathan mówiłam ci że w tym jest podobna do ciebie! Nat-A czy ja ukradłem swojemu przyjacielowi dziewczyne?! N-Tak a Logan i Nathalia Nat-A ty jej bronisz myślałem że to ty N-Miałamby chodzić z twojim głupim kumplem który nie wie co to Anubis łe Nat-Ty i Anubis N-Ty i Logan Nat-...Dobra nie wiem już co powiedzieć R(eżyser)-(podchodzi)Witam niech Nina i Fabian pujdą za mną N,F-(idą za nim) R-Więc najpierw Nina zaśpiewa Cicho,Ewakułacja,Bez Łez później Fabian Miliony monet,Globalnie i duet z Niną nie zmieniajmy nic później coś jeszcze dodam a teraz dowidzenia N-(myśli)Dziwne F-Co? N-Nic nie mówiłam F-Ale pomyślałaś N-Ty słyszysz moje myśli? F-Tak jakby N-(myśli)Serio słyszysz? F-(myśli)Tak N-(myśli)Dziwne N,F-I to jak... To tyle papapappapapapa narazie Monika

2 komentarze: