sobota, 30 czerwca 2012

scenariusz + a nie mówiłam?!

scenariusz cz. 18           

Do pokoju wchodzi Joy

 Jo. Kochani wyjeżdżam.

 P. Co? Jak to?

Jo. Tak. Okazało się że w zeszłym roku dostałam stypemdium w szkole dla... Jakieś stypendium, ale mój ojciec mi nie powiedział bo to jego zwiadomili.

Ma. Czemu ci nie powiedział? To bez sensu. Sibuna potrzy po sobie

Jo. Miał swoje powody.

Si. (śmieją się)

Ma. O co wam chodzi?

Je. Bez urazy mała, ale nie zrozumiesz.

Następny dzień.
W szkolnym kiblu

N. (przesówa wskazówki układanki, nagle słyszy głos)

G. Wybrałaś czas... Wybrałaś miejsce... Wybierz osobę której powierzysz swojw życie... Jutro obudzisz się tam gdzie wypełnisz swoja misje... A gdzy wrucisz zaczniesz normalne życie tam gdzie się skończyło.


Sory że taki krótki ale nie mam czsu.


 I tak jak mówiłam pod poprzednią notką dwa komentarze.
 Postarajcie się trochę co?

Pozdrawiam, Mariczka <3

3 komentarze: