wtorek, 17 lipca 2012

Foty+gify

Hejka! Mówiłam wam, że przygotowuję dla was mały konkurs niespodziankę. Otóż nie mogę jeszcze go wstawić, ale obiecuję, ze w najbliższym czasie na pewno to zrobię. Dzisiaj ogólnie mnóstwo różnych fot i na koniec miła niespodzianka...

Nie mogę się powstrzymać od wyżalenia... Jaka ohydna pogoda!!! Kto to widział?! To jest lato, czy jesień???Bo ja już nie jestem taka pewna odpowiedzi... masakra! Raz zimno i wietrznie, potem ciepło i słońce... Ehh...Nie zawracam już wam głowy...


Na początek mam dla was myślę, ze dobrą wiadomość. Do 3 sezonu TDA dojdzie 3 z kolei już Amerykanka:  KT Rush

A teraz foty Any:


Na planie 1 sezonu.;)


Nie wiem czy wiecie, ale Ana i Jade brały udział w takiej zabawie.
To właśnie stąd to zdjęcie. ;)

Ale Ana na prawdę jest piękna, trzeba
trzeba jej to oddać.





Fotki Nathalii: ;)






Fabina. ;)

Fotki Jade:


To też z tej zabawy o której wspominałam. ;)


Fotki Frances: (Poppy)



No a teraz zdjęcia bardzo fotogenicznego Alexa!!:



I jego wierny (serialowy) przyjaciel Eugene:



Poniekąd Jerome należy do Sibuny...

A teraz Klariza: (Joy)

Od dziś to zdjęcie jest dla mnie najfajniejsze. Dlaczego?
Otóż w miejscu w którym stoi Klariza, stałam ja
2 lata temu. Gdy zobaczyłam to zdjęcie odebrało mi mowę.
Z wielką przyjemnością wróciłabym tam... Ehh...
Zazdroszczę jej widoków. ;)
 Tak dla wyjaśnienia jest to plac w Paryżu we Francji. Ciekawe, czy ma zdjęcia z wierzy Eifla...
To również na tym placu. ;)

Joy również jest w Sibunie,
jednak dopiero pod koniec sezonu.

I foty Brada:

Powrót do Liverpoolu , do TDA 3 .
Ekscytujący czas pora zacząć.

Mam dla was 2 gify:





 I gif specjalny, czyli zrobiony przeze mnie:



Na koniec niespodzianka. Na blogu: secrets-of-anubis.blogspot.com     jest informacja o tym, ze Nathalia Ramos zostaje w 3 sezonie TDA!!! Nie można przysięgać, ze to prawda, ale można mieć nadzieję!!!




Komentujcie moje starania i wysiłek, a ja idę oglądać kolejne odcinki!!!


Smerfetka290101

1 komentarz: