piątek, 20 lipca 2012

Foty+gify

Hejka! Dzisiaj mam dla was  foty i gify. Na koniec mały konkursik i ważna informacja.


To Jade na tej zabawie o której kiedyś mówiłam.

Tu również.

Klariza i jej koleżanka, chyba chciały poczuć się
jak  Smerfy. ;)


A tu mała Nathalia. ;) Jaka fajna. 
 A teraz sesja Nathalii:










I przechodzimy do gifów:







-Mam na myśli nas. Byłem tchórzem.
-Nie, jesteś na prawdę odważny.


-Fabian powiedział? Zapytał mnie, czy przyłączę się do
 gangu. Sibuna!
-Dziękuję. Joy. Zawdzięczam ci ten jeden.
-Jest ok.
Nigdy nie szantażował cię.
Próbowałam pomóc.

O rzeczach nie rozmawiamy, bo i gang
 Scooby'ego mnie  wykluczył.
Po tym wszystkim. Co przeszłam
w ostatniej półroczu!
Rozpoczął tylko pozbywanie się
moich rodziców.
Byłam tam tylko z szachownicą,
i bez  telefonu. Widziałam to wszystko,
pamiętasz?

Trzeba być ostrożnym, bo nie
będzie się miało żadnych
przyjaciół.

-To prawda.
-Zamykamy rangę lubić
facetów  zawsze.

-Chodź Patricia.
-Umm, ja przyjdę za minutę.
-Pomogę! Nienawidzę sama tachać rzeczy.
-My je weźmiemy, Joy.
-Ok, na pewno.


Bardzo dużo straciłam na balu w zeszłym roku.
To znaczy, byłam tam,  w dźinsach.
I nie wiedziałam, że jest bal.
A teraz mały konkursik.


Francis zrobiła sobie to zdjęcie, ponieważ była w ważnym miejscu, o którym jest książka, i film.
Jaki jest ogólny tytuł?

Nagrodą za odpowiedz na to pytanie jest przeróbka na zamówienie dowolnej pary z TDA. Odpowiedzi piszcie w komentarzu.

A teraz dość ważna sprawa. Otóż na wcześniejszym blogu pisałam pamiętnik z TDA. Mam zamiar go kontynuować, ale są warunki dotyczące komentowania.

Jeżeli pod notką będzie:
0-3 komentarzy to pamiętnika raczej nie wstawię
4-6 komentarzy to powinnam wstawić (są szanse)
7-... komentarzy to na 100% będzie

Mam nadzieję, że teraz się postaracie, bo na tamtym blogu bardzo się wszystkim podobał mój pamiętnik, więc do komentowania, i bierzcie udział w konkursiku. ;)

Smerfetka290101

7 komentarzy:

  1. Ta "koleżanka Klarizy" to Tasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super nota.
    No właśnie koleżanka Klarizy to Tasie.Przecież jest podobna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka i...Privet Drive? To jasne, że Harry Potter;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bravo! Przerobię dla ciebie jakąś fotkę, tylko wybierz sobie jakiej pary... Może peddie?, albo Fabiny?

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heloł!!! A kiedy dodasz notke?!!?!?! Jeśli noe dziś to... Wiesz... Sory :(

      Usuń