czwartek, 19 lipca 2012

Nie wiem+plakat

Hej. Słuchajcie, dzisiaj notka taka nijaka. Mogłabym wstawić wam foty i parę nowych informacji, ale...

Zauważyłam, ze nie komentujecie moich postów. Wiem, że były dopiero 2, a tak na prawdę jeden, ale bardzo długo nad nim pracowałam. Robiłam gifa, przeróbkę, szukałam fot, informacji, a tu raptem 1 komentarz, nie o mojej pracy, tylko, ze dobrze by było , gdyby Nathalia została w 3 sezonie. Dobrze, że chociaż ten jeden... Ale słuchajcie! Proszę o komentarze o tym, czy mam dalej pisać, bo bez komentowania sama zrezygnuję. Jakbyście nie wiedzieli ile to pracy kosztuje. Może i nie wiecie.. ale doceńcie to, ze poświęcam swój wolny czas na pisanie dla was, a wcale nie musiałabym tego robić. Zastanówcie się.

Chcę wstawić wam plakat który wykonałam na ten konkurs: http://house-of-anubiss.blogspot.com/2012/07/konkurs.html  Ciekawa jestem wyników. Dzisiaj przed jakąś pół godziną wysłałam tę pracę Alicji.


Jest on wykonany do odcinka 60 sezonu 1. I jak wam się podoba?

Smerfetka290101

2 komentarze:

  1. Zostań przecież jesteś genialna nie można się poddawać.Ja się niestety poddałam i żałuje.
    NIE PODDAWAJ SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń