czwartek, 26 lipca 2012

Hejka..To Małpka 3+scenariusz 1/Amber

Hejka!!! Mam na imię Marzena(Małpka 3)  Cieszę się,że jestem na tym blogu!! Mam nadzieję,że Spodobają wam się moje scenariusze!!

(Dzień przyjazdu Niny)
Tak. Gdzie panienka ma się zgłosić??
N- Do domu Anubisa!!
Tak-Proszę!!
N- Do widzenia!!
(Dom Anubisa)
N Dzień dobry!!
T- Witaj gwiazdko jestem Trudy! Pokażę ci resztę uczniów!!
N-Dobrze.
(weszły do Salonu)
N- Patricia??Amber???
P/A-Nina!!!
N- Nie wiedziałam,że tu się uczycie!!
P- My też się nie spodziewałyśmy,ze tu będziesz!!
A- Mam wspaniałą wiadomość!!
N-- Już się boję!!
A- Fabian też tu jest!!
N- (Lekko się uśmiechnęła-Serio??
F- Nina Martin??
N- Fabian Rutter??
F- Nie spodziewałem się Ciebie tu Kochanie!
N- Ja ciebie też nie!!
(pocałowali się)
A/P- Coś mnie ominęło??
N/F- Możliwe,że Bardzo dużo!!
A- od kiedy???
N- Od połowy Wakacji!
(Do salonu wchodzi reszta domowników)
Je- Hellow kto to jest??
N- Mam na imię Nina! Jestem tu Nowa!!
Je- Masz chłopaka??
N-Mam!!
Je- A jak ma na imię???Znam go??
N- TAK!!
(pocałowała Fabiana)
 W- To wy się znacie??
N- Nasza czwórka się zna! Ale ja Was nie!
Je- Jerome!
Al- Alfie
M-Mara
Mi- Mick
Jo-Joy
N- Hej!
T- Będziesz mieszkała w Pokoju z Patricią i Amber!!
N- Super!!
F- Pomogę ci!!
N- ok!!
(Pokój dziewczyn)
N- Jest tu jakiś opiekun oprócz Trudy??
F- Nie!
N- aha...
F- Cieszę się, że jesteś tutaj!!
N- Ja też się cieszę!!
(do pokoju wchodzi Patricia i Amber)
A- Fabian wyjdź stąd my musimy pogadać!! Spotkamy się na kolacji!!
F- Ok!! Pa!!
N- PAPA!!
(Wyszedł)
A- Jak się czuje Babcia??
N- Gorzej!!
P- Przykro mi!!
N- Za niedługo mam poznać prawdę o mojej rodzinie!!
A- Wreszcie??
N- Tak!!
A- A teraz opowiadaj o co chodzi z Tobą i Fabianem!!!
N- No więc.......


Dobra taki jakiś!! Jest!! I jeszcze 2 zdjęcia!! Które mnie uszczęśliwiają!!
To tyle Pozdrawiam MAŁPY® I czytelników tego Bloga!!


13 komentarzy:

  1. Och, wy moje małpki® <3 xD. Super scenariusz. Z naszej trójki jeśli ktoś ma telent to ty, Marzenko i Mo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogoś banan uderzył w głowę!!! Ty też masz talent!! Małpiatki® wy moje!!

      Usuń
    2. Ja?? Chyba na poziomie menela spod śmietnika -,-

      Usuń
    3. uuuuu..chyba banan poważnie ci zaszkodził XD

      Usuń
    4. To jest niestety prawdziwa prawda. Jestem beztalenciem i koniec :P

      Usuń
    5. Ok. Marzena nie umie pisać. Ty kesteś beztalenciem. A mi brat zjadł banana. I co jeszcze?

      Usuń
    6. Zjadł ci banana? Oooo, współczuję ;( xD

      Usuń
    7. Heloł! To był sarkazm! Chociaż seeio mi zjadł... A szkoda bo chętnie bym wam.z niego walnęła jak czytam co wy tu wypisujecie ;(

      Usuń
    8. Taaa..My umiemy wkurzyć ludzi :) Przykro mi z Powodu Banana

      Usuń
    9. Uczcijmy to minutą ciszy... :P

      Usuń