sobota, 14 lipca 2012

scenariusz cz. 24 + co wy na to?!

Scenariusz cz. 24 V.S. Saro! Wybiła dziesiąta! Do łóżka! S. Dobrze proszę pana! N. Kto to? S. Ojciec Victora... E. Ale... S. Nie ma czasu. Jutro o dziesiątej wasze zadanie musi być wykonane. N. Ale Saro? S. On nie może was zobaczyć, a ja nie mogę wam pomuc. Chodź na chwilę. (ciągnie Eddiego za sobą) Opiekuj się nią E. Mam taki zamiar. Kocham ją. S. A Wybrany? E. Nie wiemy kim on jest. Chyba Fabian, ale nie jesteśmy pewni... S. Wybrana i Wybrany nie mogą być... E. Razem czy oddzielnie? S. Nie wiadomo. Czy Wybrana ma być z Wybranym czy z Osirionem. To nie ona wybierze. E. A kto?! S. Ten kto ją zapamięta. (odchodzi) E. (podchodzi do Niny) Ona mnie wkurza. N. (uśmiecha się do niego) Chyba wiem co musimy zrobić... Tym czasem w szpitalu Lek. Powiedzcie mi co się mu stało? F. On... Ma. Upadł. Ostatnie dużo przebywał z Niną może się zaraził... Lek. Ale tym nie można się zarazić. Nie ważne. Pójdę zrobić dodatkowe badania. (odchodzi) V. (wchodzi) I co z nimi? Ma. Żeby ją chronić Eddie też się przeniusł. F. Teraz możemy tylko czekać. U Niny i Eddiego N. Musimy znaleźć recepturę eliksiru życia. E. Ale gdzie szukać? N. (pokazuje mu wisior Sary) Wiemy gdzie. Sory, że taki krótki ale nie mam czasu. Spróbuje napisać jutro za 4 komentarze Aha i jeszcze... niedługo koniec mojego sezonu i mam pomysł żeby napisać coś w stylu jak poznałem waszą matke ale u któregoś z bohaterów TDA bez zagadek. I jak wam się podoba pomysł? Piszcie w komentarzach ******** wasza - Mo :)

6 komentarzy:

  1. Możesz skasować weryfikację obrazkową????

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do Ciebie e-maila co do współpracy. Bardzo chciałabym pisać razem z tobą i Moniką. Możesz mi odpisać? A jeżeli nie, to powiedz kiedy będziesz już mogła. ;) Z góry dzięki,

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń