sobota, 7 lipca 2012

scenariusz cz. 22

Scenariusz cz. 22 E. (siedzi/śpi/ przy Ninie i trzyma ją za rękę) N. (tak jakby się budzi ale nie) Chodź do mnie. Potrzebuję cię... E. (budzi się) Aaa! Ma. Co jest? E. Nina. Ona mnie potrzebuje! Jak mam się do niej dostać?! Ma. Tylko dzięki wybranemu. A wybrany to... E. Fabian! F. (wchodzi) Co ja? E. Jak mam się dostać do Niny?! F. Jeśli kto kolwiek tam pójdzie. To ja! E. (chwyta go za bluzkę i przygniata do ściany, krzyczy)Ja jestem Osirionem!! Ja mogę ją ochronić!! I ja ją kocham!! Gdyby Joy nie zniknęła zamienił byś z nią ile? Z dziesięć? Dwadzieścia zdań? F. (kosi go) Nie! Zależy mi na niej... E. (przerywa mu) To daj mi jej pomuc! F. (pomaga mu wstać) Dobrze. Maro? Co mam zrobić? Ma. (mówi) E./F. (robią co im karze) E. Nie pozwole jej skrzywdzić... (upada) u Niny N. Jak? S. Cofnęłaś się w czasie by wypełnić przeznaczenie i zrównoważyć świat. N. (odwraca się i zaóważa...) Ciekawi kogo? 4 komentarze - następny scenariusz

4 komentarze: