poniedziałek, 30 lipca 2012

scenariusz 3/ Amber

Już piszę!!

A- Mam pomysł...(chytry uśmiech)
P- Już się boję.
A- Urządzimy Bal.
W- Niech będzie!!
(Spacer Fabiny)
F- Jak się czujesz??
N- Będzie dobrze jak przestaniesz się o to pytać!!
F- Już się zamykam.
N- Przepraszam po prostu każdy się o to pyta.
F- Już dobrze.
(pocałowali się)
F- Kocham ciebie.
N- A ja cie nie!!
F- Co??(mówi smutno)
N- Żartuję.
F- Nino!!
(zaczęli się całować)
N- Coś mi mówi,że Amber mi nie odpuści z Pytaniami,co robiliście,gdzie byliście???
F- Oj spokojnie. Powiedz jej o nowych kolekcjach w Ameryce i się zamknie!!
N- Dziękuję za radę.
(Salon)
A- Za tydzień o 18
N- Co jest za tydzień o 18???
A- Bal!!
N- Serio??? Nie wyrosłaś z Tego???
M- Ona ?? Nigdy.
P- To idziemy jutro po szkole  na zakupy???
Dz- Jasne!!
(Pokój Niny,Amber i Patrici)
A- I co???
N- Co???
P- Amber chodzi o wasz spacer.
N- Było Fajnie.
A- Ale co robiliście.
N- Masz Amber zobacz stroje w Ameryce!!
A- Hahaha. Myślisz,że to zadziała?????
N- Mam głęboką nadzieję.
A-Masz rację.
P- Ale mnie tak  łatwo się nie pozbędziesz. No więc..????
N- Rozmawialiśmy, przedrzeźniałam się z nim. Całowaliśmy i wróciliśmy.
P/A- Co??
N- o co "co"??
 P- Całowaliście się.
N- W końcu to mój chłopak!!!
A- Ale my to widziałyśmy i to wyglądało troszkę inaczej!!
N- A jak??
A- Jak byście zaraz mieli ..no wiesz.. Pożeraliście się wzrokiem.
N- Serio???
A/P- Tak!!!
N- Dobrze wiedzieć.
T- Gwiazdki do łóżek!!
(Następnego dnia)
T- Gwiazdki mam do Was sprawę.


Krótki ale lecę na zajęcia!! Później jeszcze coś dopisze!!
Pozdrawiam Małpki®/czytelników
Marzena

2 komentarze: