wtorek, 10 lipca 2012

scenariusz cz.23 + też tak chcę +sory

Scenariusz cz. 23 N. Eddie! (podbiega do niego) Boże! Co ty tu robisz? E. (budzi się) Nina? Nina! (przytulają się) Dobrze że żyjesz. N. Jak to? E. Bo ty wylądowałaś w szpitalu. Jesteś i tu i tam. Czyli jeśli coś stanie ci się tam to też tu i na odwrót. N. Skąd to wiesz? E. Od Mary. Dołączyła do Sibuny. A i... S. Wybaczcie że przerwę tą uroczą dyskusję, ale wybrana ma obowiązki. A ty kim wogóle jesteś? E. Odpowiem zaraz po tobie. N. Eddie! To jest Sara tylko, że nie sta... (przeciąga a) S. Nie musisz tego mówić! N. a.... (przeciąga a /znowu) E. Stara. (uśmiecha się złośliwie) Ale trzeba przyznać... Była z niej laska. (gwiżdrze) S./N. (patrzą na niego zdziwione) E. No co? Kit, że jest 80 lat starsza... N. Dobra. Nie wnikaj. Saro, to Eddie. Mój Osirion. S. To wiele wyjaśnia. N. Saro, powiesz nam po co tu jesteśmy? 2. Też chciałabym mieć tyle komentarzy na blogu ile Amber Milington (nawet jeśli moją to być dyskusje Summer :) i Nathalii Ramos :*) 3. sorry za jakość notek. jestem na wakacjach i piszę z telefonu ;)

8 komentarzy:

  1. Super scenariusz! Pozatym ja przecież komentuję, więc jestem czysta, hihi ^^ + kocham te nasze pogaduchy ;**.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Oj tam. To prawda. Ty jesteś fajna (o ile mozna tak pisać o kimś z neta ale co mi tam )*----/#':?//2;-

      Usuń
    2. Każda z naszej szóstki jest Fajna XD
      CZyli1
      Summer :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Mariczka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Nathalia Ramos!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      kaczuszka Martin!!!!!!!!!!!!!!!!
      Amber Milington!!!!!!!!!!!!!!!!!
      , Nαthαliα Rαmos ♥!!!!!!!!!!!!!!

      Lubię Was XD

      Usuń
    3. Tez was bardzo lubię. <3333

      Usuń
    4. Dziękuje ja też was bardzo lubie@-}--<3:-*:-$

      Usuń
  2. Super!! Extra!!!! Ja też komentuję!!! I tęż lubi.ę pogaduszki nasze na blogu!!! A tak w ogóle to nie mój blog tylko Isabel, a ona jest na wakacjach!!! a i nie martw się na twoim blogu też będziesz miała komentarze!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrecenzowałam tego bloga.Zapraszam na bloga:Recenzje-hoa-blog.blogspot.com.
    Alice

    OdpowiedzUsuń