środa, 4 lipca 2012

Scenariusz 15 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dodaje scenariusz ale będzie krótki:) Scenariusz 15 by Monika A-CO WOW Mick? Mi-Eeeeeeeee nic(wybiega) Je-A ty Mick co tak biegasz? Mi-Ładna dziewczyna Nina piękna powiedziałem WOW i Amber Je-A tak rozumiem zwiewaj puki czas Mi-Już ju(biegnie) Je-Ładna Nina jasne ide ją zobaczyć NA STRYCHU WCHODZI JEROME Je-Ty pewnie Nina...Umów się ze mną N-CO? A-(wychadzi przechodzi koła Fabiana)O Fabina F-A ty co taka A-Nic Mick powiedział WOW gdy zobaczył NIne a Jerom zaprosił ją na randke F-Ale Jerome zaprasza tylko A-Piękności i ona taka jest F-Serio? A-TAk F-Ja tam ide(idzie) Na strychu Nina rozmawia z Domem N-Czyli masz 500 lat? D(om)-(pojawia się napis na ścianie)501 N-Aha masz 501 lat D-(napis na ścianie)Tak mam 501 lat a wiesz że na strychu są duchy? N-Tak wiem trudno ich nie zauważyć D-(napis)Czyli widzisz duchy? N-Tak dokładnie F-(wchodzi) D-(napis)Dobra kończmy nie chce żeby ktoś pomyślał że żyje N-A ty żyjesz? D-napis)Nie N-(śmieje się)Aha D-(napis)pa N-Cześć F-aaaaaaaaaaaaaaa N-nie drzyj się tak F-aha ty rozmawiałaś z domem N-TAkie to dziwne? F-Tak.. To tyle wyszedł troche dłuższy niż planowałam:) Papapapaappa Monika

1 komentarz: