niedziela, 8 lipca 2012

Scenariusz 17 by Monika

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scenariusz 17 by Monika Sen-HaahhahahahaJuż po was nie chciałeś Rutter zostać chłopakiem Joy więc pożałujesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(znika) P-(podbiega do Fabiana)Fabian!!!!!!!Amber co to było? A-Senkhara duch który nawiedza Nine(opowiada) P-Co? A-Tak P-A jak ich obudzić? A-Nie wiem Jo-(wchodzi)Patryszja...Fabian(podbiega)Co mu i jej? A-Senkhara Jo-Kto A-(opowiada) Jo-Nina chciała mnie chronić? A-TAk dokładnie Jo-Źle ją oceniłam P-Raczej A-Ale jak ich obudzić? Jo-Może jak w śpiącej królewnie czy jakoś tak pocałuje go i po sprawie P-Chcesz go poprostu pocałować Jo-Tak(całuje go) S(ara)-(zjawia się)O witam was Jo-Kim ty jesteś S-Jestem Sara dałam Ninie Oko Horusa wisior.Joy nie obudzisz Fabiana pocałunkiem! Jo-To jak S-Trzeba zrobić tak oni za chwile się obudzą bo ich ożywie,ale trzeba sprawić żeby oni się pocałowali Jo-CO?!NIĘ!!!!!!!!!!! S-Musisz się przyzwyczajić Fabian nigdy z tobą nie będzie on koch Nine tak powiedziałam KOCHA(znika) N,F-(budzą się)Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! A-Cicho ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! F,A,Jo,P-(wychodzą) N-dziwne D(om)-No i to jak N-O hej\ Jo-(wchodzi)Nino...czy ty gadasz z domem? N-Z duszą domu dokładnie D-To pa N-Pa przyjde niedługo do pokoju Jo-yYyyyyyyyyyyy chciałam cię przeprosić za ten nóż N-A no tak Jo-Wybaczysz mi? N-Jasne ja wybaczyłam przyjacielowi to że chciał zabić Kendalla mojego chłopaka to wybacze chyba wszystko Jo-Serio? N-Jasne Jo-Może zaczniemy od początku tom znajomość N-Jasne hej jestem Nina Jo-(uśmiecha się)A ja Joy miło cię poznać N-I nawzajem F,Mi-(podsłuchują i odchodzą) ROZMAWA ICH FABIANA I MICKA F-Słyszałeś to? Mi-No będziesz miał trudno jak one się zaprzyjaźnią tak na serio to się nie zbliżysz do Niny nawet na krok F-Chyba to wiem Mi-Wiem dlatego działaj szybko A-W czym?... To tyle ppapapapa Monika

3 komentarze: