wtorek, 3 lipca 2012

scenariusz cz. 19 + warunek

Scenariusz cz. 19

N. Ale kogo mam wybrać Saro?

S. Serce ci podpowie kochanie. Wybierzesz
swoje przeznaczenie... Pierwsza osoba o której
pomyślisz jest ta którą kochasz...

N. Eddie. Eddie?  (wyszła na korytarz, podbiegła do Fabiana)
Hej. Wiesz gdzie jest Eddie?

F. Nie, a co?

N. Fabian... my musimy zerwać...

F. Co? Czemu??!!

N. Bo to co nas łączy to nie miłość i... My po prostu
 nie mamy przyszłości. Wybacz mi.

F. Jeśli tak chcesz (smutno)

N. Uwierz mi. Ja cię kocham ale jako przyjaciela i to
 się nie zmieni. Poza tym od kiedy byliśmy razem
wciąż się kłóciliśmy. Nie tak jak rok temu... yhhyhyh...
 Niech będzie tak jak kiedyś. Ok?

F. Jasne. Kocham cię.

N. Ja ciebie też (przytulają się). Dobra. Gdzie jest Edd...
 (przerwała i pobiegła pod wypalone drzewo)

Przy wypalonym drzewie

N. Wiedziałam, że tu będziesz.

E. Coś kazało mi tu przyjść, bo wiedziałem, że ty tu będziesz...

E./N. (jednocześnie) Zerwałem z Partricią/ Zerwałam z Fabianem. 
Co?! Jak to?! Czemu?!

N. Dobra. Powiem ci jeśli obiecasz, że nikomu nie powiesz. Ok?

E. jasne i nawzajem. (uśmiechają się do siebie nieśmiało)

N. Bo.....



A teraz warunek.

Następny scenariusz pojawi się tylko jeśli znajdę pod tą notką 4 komentarze.

To tyle dziś. Paa..

Pozdrawiam, Mariczka <3

8 komentarzy:

  1. Fabina się rozpadła.chlip chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory ale to musiało się stać (przynajmniej u mnie). Neddie górą <3

      Usuń
  2. super scenariusz cieszę się że Eddie i Nina są razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdzie pisze, że oni są razem?

      Usuń
    2. napisałam tak sądząc po twoim wpisie pod poprzednim komentarzem

      Usuń
  3. ŁAŁ...... MEGA CIEKAWE..... :D :D ;D ;D ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń