wtorek, 10 lipca 2012

Scenariusz 18 by Monika

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Scenariusz 18 by Monika A-W czym ma się śpieszyć? Mi-W zbliżeniu do Niny bo Joy zaproponowała żeby zapomniały o tym nożu którym ją prawie zabiła a Nina się zgodziła. A-Jak ja bym nie wybaczyła Mi-Ja też ale ona powiedziała że jak wybaczyła przyjacielowi że ten próbował zabić jej chłopaka Kendalla to wybaczy wszystko A-Ale z wam nie powiem bo nieładnie ale Nina po tej wypowiedzi dała znać że ma chłopaka Kendalla! Mi-A no tak Jo-(podchodzi)Biedna Nina pierwszy dzień tutaj a zaprzyjaźniła się z domem i zerwała z chłopakiem bo ten miał jeszcze 2 inne(odchodzi) A-No nieźle MI-Fabian masz teraz pole do popisu F-Co? Mi-To!Chodźmy do pokoji W-(rozchodzą sie) PÓŁNOC FABIAN IDZIE DO KUCHNI COŚ ZJEŚĆ I SPOTYKA TAM NINE F-(wchodzi)(szeptem)Czemu jestem głodny o północy chyba zamieniam się w Alfiego(rozgląda się)Nina(podchodzi)Co ty tu robisz o północy? N-Nie widać czekam na to aż otworzy się piecyk F-Po co? N-Chce zejść do laboratorium Viktora F-Do czego? N-Grrrr(pokazuje)Jak chcesz wiedzeić to zejć i się przekonasz F-Dobra N-O już się otwiera.(podchodzi)Nie ma tam nikogo? G(łos)-Nie N-Idziesz F-Tak WCHODZA F+Wow N+I to jest wlasnie laboratorium Viktora F+To niele N+Serio o tym nie wiedziales F+NIe N+Aha Viktor wchodyi N+CHowac sie F+Gdzie N+Niewiem NINA CHOWA SIE DO JAKIEJS SZAFZ A FABIAN PRYESTRASYONY STOI,NINA CIAGNIE GO DO INNEJ SYAFY,VIKTOR ODCHODZI,NINA I FABIAN WYCHODZA F+Dzieki prawie mnie przylapal N+nie ma za co AMBER WCHODZI A+Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy To tzle sorki za ta pisownie ale klawiatura mi sywankuje ppapapa Monika

2 komentarze: