poniedziałek, 16 lipca 2012

Pierwszy post

Hej! Jestem Zuzia i od dziś będę pisała na tym blogu. Na razie jestem...że tak powiem na próbę. Jeżeli wszystko będzie się dobrze układać zostanę tutaj z wami. ;)A więc na początek powiem wam coś o sobie:

Jak już wiecie mam na imię Zuza. Mam 11 lat i mieszkam w Szczecinie. TDA zaczęłam się interesować przez przypadek oglądają jeden z odcinków. ;) Wciągnęło mnie to maksymalnie, aż teraz jestem wielką fanką tego serialu. Przez jakiś czas prowadziłam tego bloga: http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/ , a jeszcze wcześniej miałam własnego, ale postanowiłam z niego zrezygnować. Kiedy piszę notki oczekuję od innych, aby je komentowali. Mogą to nawet być takie komentarze jak: :"Jakoś się dzisiaj nie postarałaś", albo "Musisz jeszcze popracować nad ......" . Szczerze  mówiąc chcę, żebyście mówili mi co wam nie pasuje, bo ja wtedy będę się starać to zmienić. I wy na tym skorzystacie. Wracając do mnie... Lubię ludzi którzy nie boją się powiedzieć swoje zdanie. Proponują coś od siebie, i nie robią głupich rzeczy, jeżeli ich pomysł nie wygra. Moje motto na takie właśnie chwile: " Jak lubi się obrażać to jego problem ". Jestem dość władcza i potrafię postawić warunki. Kiedy muszę używam najmocniejszych środków.

Teraz już coś więcej o mnie wiecie.

Więc tak... chciałam wstawić wam moje gify, ale niestety nie mogę, więc wstawię je jutro. Przygotowuję też dla was taki mały konkursik niespodziankę, ale o tym już w następnej notce. Mam nadzieję, że mnie polubicie i będziecie z chęcią czytać moje notki.

Czekam na komentarze co do mojej osoby.

Do napisania, ;)

Smerfetka290101

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz