sobota, 21 lipca 2012

scenariusz cz. 2 + komentujcie !

Scenariusz cz. 2 A. Nie gadaj! Mi. No mówię! A. Maro! Ma. (zdejmuje słuchawki) Hhm? A. Patricia i Eddie poszli na randkę! Ma. Nie gadaj! A. No wiem! I to nie ja ich umówiłam. (robi smutną mine ála zbity szczeniak) Ma. Ale przecież ona go nie znosiła... N. (wchodzi)Udawała. Maro mogę pożyczyć tą torebke? Ma. Jasne. (daje jej) Zkąd wiesz? N. Znam się na ludziach... (wychodz) A. Ona mnie przeraża! Mi. A właśnie. Ona teraz idzie z Fabianem na randke... A. Ale jak to? Ona ejst tu od wczoraj i już umówiła Eddiego i Patricie i sama się z kimś umówiła! Ona wykonuje moją robote! Na randce Fabiny / wracają N. Fajnie było. Jak na pierwszą randkę. F. Jasne bo wcześniej nigdzie nie byliśmy. N. Wcześniej nie (uśmiechają się do siebie) Zaczyna padać / są pod domem F. Po co my to ciągniemy?! To bez sensu! N. Wiem. Spadjamy do domu. W lasku przed domem / P. widzi z okna F. (zatrzymuje Nine i stawia przy drzewku) N. Zaraz przemokniemy! Chodź. F. Zrobię tylko jedną rzecz. (Fabina uśmiechnęła się do siebie i pocałowała) N. Zazwyczaj nie całuje się na pierwszej randce. F. Bywa. (wrócili do domu) N. (wyciska włosy) Dobra to ja spadam. Muszę się wysuszyć. (prawie się całują) A. / P. (wciągają ją za ręce na górę) Ma. (podchodzi do Fabiana) F. O co chodzi? Ma. Pomiziacie się jutro. Pa. (poszła na górę) Sory, że taki krótki ale mam gości. I jeszcze jedno KOMENTUJCIE POSTY NIE TYLKO MOJE ALE TEŻ INF. ORAZ PAMIĘTNIKI pa. Mo ;)

3 komentarze: